کشف کالاهای قاچاق خارجی در کرمان ، در دو ماهه اول امسال 21 درصد افزایش یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر ،فرمانده انتظامی استان کرمان این مطلب را امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اعلام کرد و افزود: بیشترین کالاهای کشف شده شامل لوازم آرایشی ، دارو ، موتورسیکلت ، قطعات یدکی خودرو ، لوازم خانگی ، گوشی و تبلت ، عتیقه جات ، پارچه ، سیگار، برنج و دام قاچاق بوده است .
سردار بنی اسدی همچنین گفت: در دو ماهه اول امسال کشف مشروبات الکلی قاچاق در مقایسه با مدت مشابه پارسال 77 درصد رشد داشته است اما کشف تجهیزات دریافت از ماهواره با کاهش 12 درصدی رو به رو بوده است .
وی افزود: بیشترین کالاهای کشف شده قاچاق از مبادی بندرعباس ، زاهدان و ایرانشهر به مقصد استانهای مرکزی کشور بارگیری شده بودند .
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نبود شعب تعزیرات در برخی از شهرستانها ، نبود محل نگهداری مناسب کالاهای ضبط شده قاچاق ، نبود وسیله انتقال کالاها به مرکز استان و نبود قانون مشخص در برخی از موارد برای برخورد با قاچاقچیان و همچنین کمبود منابع مالی برای واحدهای اجرایی در شهرستانها را از جمله مشکلاتی است که نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان با ان مواجه است .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کالا قاچاق ، کشف ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار