همزمان با آغازهفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان دفاتر و پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره)ثبت نام از حامیان نیکوکار این طرح را آغاز می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ گفت: همه ساله از پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا بیست و یکم ماه ضیافت الهی، که هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان نامیده شده کمک رسانی به ایتام و نیازمندان با جذب خیران دامنه وسیع تری به خود می گیرد.
حمیدرضا شیران با اشاره به جذب حامی در طرح محسنین تصریح کرد: افراد مشمول طرح محسنین شامل فرزندان نیازمند غیر یتیم مانند خانواده های دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و ازکارافتاده هستند وی تعداد حامیان طرح محسنین را نیز۷۵۰۰ نفر اعلام کرده و اضافه کرد: این حامیان از ۸ هزار فرزند نیازمند غیر یتیم حمایت کرده و ۳۵ هزار فرزند دیگر منتظر حمایت حامیان هستند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر۴۲ هزار حامی نیکوکار از۷۸۰۰ یتیم استان حمایت می کنند افزود: شماره تلفن ۳۲۲۱۷۷۵۷ ستاد اکرام ایتام استان اصفهان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت شهروندان در طرح های اکرام ایتام و محسنین آماده پاسخگویی است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار