دکتر ساره گلی استادیار دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان، از سوی دکتر حسین افشین، معاون رئیس‌جمهور به‌عنوان «رئیس بنیاد ملی نخبگان اصفهان» منصوب شد.

ساره گلی استادیار دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان، از سوی حسین افشین، معاون رئیس‌جمهور به‌عنوان "رئیس بنیاد ملی نخبگان اصفهان" منصوب شد.


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در این حکم با تکیه بر شایستگی‌های دکتر ساره گلی و اشاره به نقش نخبگان در تعالی و توسعه علمی کشور این حکم را به این نخبه جوان علمی دانشگاه تنفیذ کرد.

در بخشی از حکم انتصاب آمده است: «در این مسئولیت خطیر که نقشی بی‌بدیل در اعتلا و شکوفایی استعداد‌های برتر در سراسر میهن عزیز اسلامی‌مان دارد امید است با اتکال به الطاف الهی و با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت شناسایی و پرورش نخبگان و مستعدان در اقصی‌نقاط کشور خصوصاً مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، همت گمارید و موجبات گسترش عدالت علمی را فراهم آورید.»

دکتر ساره گلی نماینده انجمن آمار ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان، عضو کمیته حمایت از تشکل‌های آماری سال جهانی آمار (انجمن آمار ایران) در (۱۳۹۲)، مسئول مدرسه تابستانه آمار بخش ارتباط با صنعت خانه ریاضیات اصفهان در سال (۱۳۹۲) را در کارناه اجرایی خود دارد.


وی عضو گروه آمار دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان است که در حوزه‌های کاربرد احتمال، مدل سازی قابلیت اطمینان سیستم ها، تئوری قابلیت اطمینان و کنترل کیفیت فعالیت‌های تحقیقاتی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار