پس از لغو مزایده نخست واگذاری باشگاه نفت تهران، 2 مشتری تهرانی شانس بالایی برای به دست آوردن مالکیت این باشگاه دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از این که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان بنابر دلایلی از غیر قانونی بودن مزایده نخست باشگاه نفت تهران و به تبعیت آن پیروزی ملوان انزلی در این مزایده خبر داد، تلاش هایی برای حفظ این تیم در استان تهران آغاز شده و از 2 خریدار تهرانی به عنوان مشتریان جدی خرید باشگاه نفت یاد می شود.

 با توجه به مخالفت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان تهران با خروج امتیاز نفت از تهران و لغو قانونی مزایده نخست این باشگاه، به نظر می رسد در صورتی که مسئولان عزمی جدی برای واگذاری این باشگاه داشته باشند، در روزهای آتی بلاتکلیفی نفتی ها به پایان می رسد و یکی از این مشتریان تهرانی مالکیت باشگاه نفت را به عهده می گیرد.

یک شرکت خصوصی یکی از مشتریان تهرانی نفت است. این شرکت در سال های گذشته در یک تیم پر طرفدار نیز فعال بود که بعد ها به داستان های جنجال برانگیزی منتهی شد و ...این شرکت قصد دارد با شرایطی چون حفظ نام باشگاه نفت، تسویه حساب با کلیه اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل باشگاه ظرف 20 روز، پرداخت بدهی این باشگاه به اداره مالیات و اشخاص حقوقی در طول سه ماه تحت پوشش قراردادن تیم های پایه باشگاه نفت و هزینه 2 میلیارد تومانی برای این تیم ها در طول یک سال در مزایده باشگاه نفت شرکت کند. 

شنیده می شود دیگر مشتری پر و پا قرص نفت تهران یکی از شرکت های خصوصی و بین المللی نفتی است که یکی از افرادی که در گذشته نقش انکار ناپذیری در مدیریت باشگاه نفت داشته از افراد تاثیرگذار این شرکت به شمار می رود. وی چند سال قبل شرایط خوبی را در این تیم حاکم کرده بود و کارشناسان یکی از دلایل ضعف مدیریتی نفت را خروج این فرد از مجموعه باشگاه می دانند. البته شرایط این شرکت برای حضور در مزایده نفت تاکنون اعلام نشده است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار