رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای رسمی مخالفت خود را با واگذاری باشگاه نفت به ملوان انزلی اعلام کرده است.

حبیب الله شیرازی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مخالفت هیئت فوتبال تهران با انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی اظهار کرد: باید بگویم تنها هیئت فوتبال استان تهران و اداره کل ورزش و جوانان مخالف این موضوع نیستند بلکه رئیس فدراسیون فوتبال هم بنابردلایل قانونی با این انتقال مخافت صریح داشته و حتی در نامه ای رسمی این موضوع را اعلام کرده است.

وی افزود: قرار است مزایده باشگاه نفت بار دیگر تکرار شود. 2 مشتری تهرانی برای حضور در مزایده دوم این باشگاه جلو آمده اند و گویا می خواهند با همان نام و سبک و سیاق این باشگاه را خریداری کرده و اداره کنند.

شیرازی درباره فسخ قرارداد برخی بازیکنان نفت، گفت: رضا عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران در صحبت با من اعلام کرد بازیکنانی چون ارسلان مطهری و محمد دانشگر که با صبا قم توافق مشروط کرده بودند، قرار است پس از واگذاری نفت به یکی از این مشتریان تهرانی به این تیم بازگردند. به هر حال طبیعی است که مالک جدید نفت خواستار حفظ این بازیکنان باشد.

رئیس هیئت فوتبال تهران درباره فسخ قرارداد برخی بازیکنان پس از تعلیق قانون فسخ یک طرفه قراردادها از سوی مهدی تاج، بیان کرد: در جلسات اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ قرار شد نقل و انتقالات شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با همان اساسنامه قبلی انجام شود. البته قرار است احمدرضا براتی رئیس جدید کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال این آئین نامه را مورد برسی قرار داده و اصلاحاتی را روی این اساسنامه انجام دهد. بعید می دانم پس از تعلیق قانون فسخ قرارداد از سوی تاج، بازیکنی به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار