نایب رییس بانوان انجمن سافت بال گفت : هدف از برگزاری روز جهانی سافت بال گردهمایی مسئولان استانی برای توسعه بود .

حسینی : توسعه عمومی سافت بال مهمترین هدف انجمن استمهسا حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشکاه خبرنگاران جوان بیان کرد : روز جهانی سافت بال هرسال در تمامی کشور هایی که عضو فدراسیون جهانی هستند برگزار می شود .که از سال 1991 روز 13 ژوئن به عنوان روز جهانی سافت از طرف فدراسیون جهنی مشخص شده است .

وی افزود :هدف از برگزار چنین برنامه هایی توسعه وآشنایی عموم افراد جامعه  وگرایش آنها به ورزش سافت بال است .

وی ادامه داد: درایران نیز هرساله این مراسم با حضور مسئولان استانی کشور برگزار می شود اما امشژسال هدف از برگزاری مراسم گردهمایی مسئولان ومرتفع کردن معضلات سافت بال در کشوربود.

نایب رییس انجمن سافت بال گفت : برای برگزاری این مراسم تجهیزات ورزش سافت بال از فدراسیون جهانی به ازان ارسال شد که انجمن نیز براساس توسعه وتوانایی هر استان این تجخیزات را در اختیار مسئولان استانی قرا داد.

وی ادامه داد : رشد کیفی وکمی سافت در کشور از دیگر اهداف انجمن در سال جاری است که این امر با همکاری مسئولان استانی امکان پذیر خواهد بود. 

حسینی افزود : از آنجایی که انجمن بیس بال وسافت بال حامی گونه جانوری دلیجه انتخاب شد دکتر شجیع مسئول دفتر محیط زیست وزارت ورزش  مهندس درویشی نماینده سازمان محیط زیست نیز در ان مراسم شرکت نمودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار