فیس بوک بار دیگر از اشتیاق خود را برای ورود به چین به صورت علنی ابراز کرد در حالی که این کشور هنوز تمایلی از خود نشان نداده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزگذشته مقامات شرکت فیس بوک در جلسه سالانه سهامداران از اشتیاق خود برای ورود به چین خبر دادند، این درحالی است که شبکه اجتماعی فیس بوک مدت هاست که در این کشور مسدود شده است. 

مدیر ارشد اجرایی شرکت فیس بوک، شرلی سندبرگ، با اشاره به این که در هفته گذشته در چین حضور یافته است گفت: " ما در حال مطالعه و آموختن در مورد بازار چین هستیم و باید ببینیم که چه اتفاقی می افتد."

سندبرگ در این جلسه گفت: با بسیاری از مشتریان مهم چینی ملاقات کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: این مشتریان از طریق پلت فرم فیس بوک به مشتریان خارجی خود تبلیغات می دهند؛  این درحالی است که این شبکه اجتماعی در چین هیچ گونه دفتری ندارد ولی به برخی از شرکت های چینی تبلیغات می فروشد.

تقلای فیس بوک برای نفوذ به چین

با وجود اینکه فیس بوک می داند به این زودی ها نمی تواند در چین نفوذ کند، علاقه شدید این شرکت برای ورود به بازار چین کاملا مستند و هویداست. زاکر برگ که به نظر می رسد تا مدت های طولانی مدیریت این شبکه اجتماعی را در دست خواهد داشت، پیش از این از علاقه خود برای ورود به چین در صفحه فیس بوک خود صحبت کرده بود تا جایی که برای ارتباط بهتر با این کشور، زبان چینی را آموخته و در سفرهای خود به چین به زبان چینی سعی صحبت کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.