سه طرح عمرانی در شهر جدید مجلسی همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور معاون امور عمرانی استانداری اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وبه نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید مجلسی، این پروژه ها شامل باند دوم محور شهر مجلسی به طالخونچه، مسجد حضرت فاطمه (س) و سالن ورزشی پهلوانی پوریای ولی است.
باند دوم محور شهر مجلسی به طالخونچه به طول چهار هزار و 500 متر و با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت هشت ماه،مسجد حضرت فاطمه(س)با زیربنای بیش از 393 مترمربع و با صرف اعتبار بالغ بر هفت میلیارد ریال و سالن ورزشی پهلوانی پوریای ولی به مساحت 350 مترمربع و با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در این مراسم گفت: پیشرفت قابل توجهی در شهر جدید مجلسی وجود دارد و این شهر یکی از شهرهای جدید بدون مشکل در کشور است.
محمدعلی طرفه گفت: شرکت عمران مجلسی توانسته است به بهترین نحو پروژه های مسکن مهر و خدمات روبنایی از قبیل مسجد و سالن ورزشی باستانی را در این شهر ایجاد کند.
وی افزود: اقدامات و خدمات عمرانی شرکت عمران مجلسی در این شهر نمونه بارزی از پیاده سازی شعار 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' در سال 1395 است.
شهر مجلسی در 25 کیلومتری شهرستان مبارکه و در مسیر ارتباطی اصفهان به بروجن واقع است.
این شهر در سال 1368 با هدف اسکان کارکنان شرکت های صنعتی اطراف از جمله شرکت فولاد مبارکه و همچنین جلوگیری از تخریب زمین های کشاورزی احداث شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.