۲۵ مدرسه روستایی آمل نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه باید از امکانات شهرستان برای ایجاد فضاهای جدید آموزشی استفاده و به مدارس حاشیه شهر و روستاها توجه خاص شود، گفت:شهرداری آمل می‌تواند در زمینه شاداب‌سازی و زیباسازی مدارس و مراکز آموزشی نقش گسترده‌ای داشته باشد.

حمید محمدنسب با اعلام اینکه اکنون 25 مدرسه در روستاها نیاز به شاداب‌سازی فضای آموزرشی دارند گفت: نظام آموزشی این شهرستان بدون هیچ اعتبار دولتی پروژه طرح هجرت 3 را با مشارکت اداره آموزش و پرورش آمل، نیروی مقاومت بسیج و اداره‌کل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران در دستور کار قرار داده که اعتبار اولیه 100 میلیون تومانی را برای پروژه‌های طرح هجرت درنظر گرفته شده است.

محمدنسب افزود: با کمک شورای اسلامی شهر به پنج مدرسه تا سقف 50 میلیون تومان خدمات ارائه شد تا مدارسی که در آستانه تعطیلی کامل بودند امسال با 60 دانش‌آموز دایر باشند.

وی با اشاره به اینکه دبیران زبان خارجه آملی به عنوان معلمان برتر زبان خارجه در مقطع متوسطه اول مازندران شدند، گفت:همچنین رتبه دوم مدارس خاص و نمونه را از آن خود کردیم و 10 نفر برتر در تولید محتوای الکترونیکی از شهرستان آمل معرفی شدند.

رئیس آموزش و پرورش آمل خاطرنشان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید سرویس مدارس، پوشاک مدارس و بوفه نیاز به ساماندهی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار