مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: سرانه مصرف برنج در استان اردبیل ۴۵ هزار تن است و با این وجود میانگین ۱۰ هزارتن برنج توسط تعاونی مرزنشینان وارد می‌شود که در این زمینه باید نظارت همه‌جانبه‌ای توسط دستگاه‌‌های مربوطه انجام شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین نجف‌زاده افزود: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی در رابطه با مقابله کالای قاچاق کم‌کاری کردند و نیاز است در این زمینه دستگاه‌‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم گام بزرگی در مقابله با کالای قاچاق در اردبیل برداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حکم پرونده برنج در اردبیل صادر شده است، گفت: در این زمینه برای یک پرونده 850 میلیون تومان و دیگر پروندها 160 و 137 میلیون تومان حکم صادر شده و مبارزه با کالای قاچاق برنج از اولویت‌ اساسی تعزیرات حکومتی اردبیل است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: سرانه مصرف برنج در استان اردبیل 45 هزار تن است و با این وجود میانگین 10 هزار تن برنج توسط تعاونی مرزنشینان وارد می‌شود که در این زمینه باید نظارت همه‌جانبه‌ای توسط دستگاه‌‌های مربوطه انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.