رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی در روز گرامیداشت اصناف: اصناف و بازاریان حامیان همیشگی ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جعفرصادق اسکندری با تبریک روز اصناف اظهارداشت اصناف و بازاریان به عنوان حامیان همیشگی ارزش های انقلاب اسلامی بوده و گفت: اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است ، سختی های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیتهای بیشماری در کشور شده است .

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت آذربایجان غربی افزود اصناف برای تحقق اهداف عالیه کشور حضور منسجم و قوی اصناف در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور ضرورتی انکار پذیر است هرچه از بازار شهرها حمایت شود به همان اندازه پیشرفت و شکوفایی تولید و صنعت کشور امکان پذیر می شود.

وی به برنامه ریزی این سازمان برای ایجاد تحولات اساسی در حوزه اصناف استان اشاره کرد و افزود: توسعه زیرساختهای صنفی، برگزاری نمایشگاه های تخصصی، شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی تولیدی در قالب شهرکها و مجتمع های صنفی تخصصی و تقویت جایگاه تشکل های صنفی از مهم ترین برنامه های این سازمان در راستای توسعه بخش اصناف استان هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.