مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان ازآغاز طرح تابستانه اوقات فراغت دانش آموزان با کسب مهارت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا جهانگیری با تاکید بر اهمیت کسب مهارت برای همه دانش آموزان بخصوص در فرصت تعطیلات تابستانی برای نهادینه سازی تفکر کارآفرینی در فرزندان آمادگی این اداره کل برای اجرای دوره ها با همکاری سایر دستگاهها و نهادها اعلام کرد.

وی با اشاره به پیام معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت آموزش فنی و حرفه ای در توسعه مهارت آموزی اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان، ، افزود: طرح تابستانه اوقات فراغت دانش آموزان در مراکز دولتی و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای این استان کلید خورد.

جهانگیری خاطر نشان کرد: براین اساس دوره های ICDL ویژه دانش آموزان زیر 15 سال دختر و پسر در مجتمع مراکز آموزش فنی و حرفه ای کرمان برگزار ودوره های مختلف مهارتی برای سایر دانش آموزان و دانشجویان نیز در کارگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای اجرا می شود.

وی تصریح کرد: دوره های الکترونیک و رباتیک دانش آموزان زیر 15 سال نیز با همکاری آموزشگاه آزاد لاوان و رشته های دیگر مهارتی برای سایر دانش آموزان نیز در آموزشگاههای آزاد سراسرا استان با شهریه مصوب اجرا می شود.

انتهای پیامی/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار