نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده‌ها نباید کم‌فروشی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با کارکنان دادگستری لرستان اظهار داشت: شهید بهشتی در بحث بصیرت، زمان‌شناسی و سازش‌ناپذیری با دشمنان یک عالم به تمام معنا بود.

وی با بیان اینکه این شهید در راستای تصویب لایحه قصاص در برابر هجمه دشمنان کوتاه نیامد و آن را در دستگاه قضا احیا کرد، افزود: یکی از نیازهای اساسی امروز کشور احیاء اندیشه تفکر و استدلال‌های شهید بهشتی است.

امام جمعه خرم‌آباد ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضایی لرستان گفت: برخی از آمارها در بحث آسیب‌ها در لرستان نگران کننده است و زیبنده این استان نیست از این‌رو باید تلاش بیشتری با کمک همه مسؤولان صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده‌ها نباید کم‌فروشی کند، زیرا متأسفانه امروز کم‌فروشی در دستگاه‌های اجرایی، قضایی، مقننه و در همه دستگاه‌ها وجود دارد و باید گفت که کم فروشی در رسیدگی به پرونده‌ها عاقبت بسیار سختی را به دنبال دارد.

میرعمادی تصریح کرد: کسانی که امروز در حال قضاوت هستند، باید با عدل و حق قضاوت کنند، زیرا این دو اساس قضاوت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: قرآن، حکمت، علم، عترت و ...از جمله شاخصه‌های عدالت قضایی است.

وی صلاحیت و شایستگی شخص قاضی، مسأله بی‌طرفی قاضی، ضرورت رفع موانع بر سر راه عدالت، اختصاص وقت، استدلال، و ... را از دیگر شاخصه‌های عدالت قضای عنوان کرد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.