قم؛

با عوامل تخریب محیط زیست در قم مقابله می شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با عوامل تخریب محیط زیست در استان یکی از اولویت های نمایندگان مردم در مجلس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در دیدار مدیرکل و معاونین این اداره کل اظهار داشت: محیط زیست استان قم در حال حاضر با توجه به شرایط خشکسالی و برخی غفلت ها در گذشته، بسیار شکننده شده است.
وی بر ضرورت مقابله با عوامل تخریب محیط زیست در استان قم تاکید کرد و گفت: قم با توجه به جایگاه برجسته علمی و سیاسی در کشور و حضور میلیون ها زائر و مسافر، باید دارای محیط زیست پاک و سالم بوده و در عرصه حفظ و حراست از این موهبت های الهی سرآمد دیگر استان ها باشد.
ذوالنور با بیان اینکه باید با برنامه ریزی درست و تخصیص اعتبارات لازم به وضعیت دریاچه نمک و تالاب های استان رسیدگی شود خاطرنشان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم باید نقش اصلی و اساسی در رابطه با جانمایی صحیح و اصولی واحدهای صنعتی استان ایفا نماید.
وی خواستار حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در مجمع نمایندگان استان و طرح و پیگیری مباحث مربوطه شد و گفت: به طور حتم نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به دنبال تامین رفاه، آسایش و امنیت همشهریان در حوزه های مختلف خواهند بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار