مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: برای داشتن پیست با مسافت 5 کیلومتر تمرینات را به سد میانه انتقال می دهیم زیرا تا زمان مسابقات آسیایی 2 ماه بیشتر باقی نمانده است.

مراد خانی:انتقال تمرینات بانوان روئینگ به سد میانه/ برای آمادگی در مسابقات آسیایی اردو را منتقل کردیم بهناز مراد خانی در گفتگو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: به دلیل شرکت در مسابقات کاپ آسیایی به تهران آمده بودیم. اما هم اکنون اردو تیم ملی روئینگ بانوان را به شهرستان میانه در آذربایجان شرقی انتقال می دهیم . 6 قایقران بزرگسال و 5 پاروزن از تیم جوانان در این اردو حضور دارند.
 
وی افزود:یکی از دلایل اعزام تیم این است که رشته روئینگ باید در مسافت دو کیلومتر تمرین کند که متاسفانه در تهران چنین پیستی نداریم و باید در سدها تمرینات را دنبال کنیم. پیست میانه 5 کیلومتر مسیر مستقیم دارد و شرایط خوابگاه و تغذیه هم مناسب است.
 
مراد خانی در ادامه توضیح داد: تا مسابقات آسیایی که 19 شهریور در چین برگزار می شود 2 ماه و 16 روز زمان باقی است که باید برای آمادگی بیشتر برخی مسائل را تحمل کرد زیرا این سد 25 کیلومتر خارج از شهر است.اما خوابگاه در کنار آب است و به این منظور لازم نیست مسافتی را روزانه طی کنیم.
 
وی در خصوص تامین تغذیه  تاکید کرد:مذاکراتی در این خصوص داشتم و مقرر شده که یا آشپز داشته باشیم و یا غذا را روزانه از شهر تهیه کرده و بیاورند.امکانات بدنسازی را همراه خودمان از تهران می بریم.
 
مراد خانی در خصوص ارنج کردن پاروزنان تصریح کرد: هنوز نفراتی که باید در ماده های خاص تمرین کنند را انتخاب نکردیم و ورزشکاران باید با تمام ارنج ها آماده باشند.اما برای حضور قایقرانان در مسابقات آسیایی بستگی به آمادگی ورزشکاران دارد. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار