رئیس کمیته فدراسیون قایقرانی گفت:مسابقات قهرمان کشوری معلولان آبهای آرام را به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می کنیم و استانها تا 12 تیر می توانند اعلام آمادگی کنند.

قربان زیلا در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام را به میزبانی دریاچه آزادی از 22 تا 23 تیرماه برگزار می کنیم و قایقرانان از تمام شهر ها برای حضور در این رقابت شرکت خواهند کرد.
 
وی افزود:از 12 تیرماه استان ها می توانند برای شرکت در این رقابت اعلام آمادگی کنند .اسکان و تغذیه در این مدت با فدراسیون است.رقابت ها در دو قایق کایام و تورینگ و در مسافت 200 متر همچنین در دو بخش مردان و زنان  برگزار می شود.
 
زیلا در ادامه توضیح داد: سه شنبه 22 تیر ورود پاروزنان است که تا ظهر کلاس بندی ها انجام می شود و مسابقات از صبح 23 آغاز و تا عصر به اتمام میرسد و قایقرانان به استان خودشان می روند. 

وی در خصوص کلاس بندی ها تاکید کرد: در سه کلاس بندی LTA و TA و A دسته بندی می شوند که پاروزنان  دارای معلولیت LTA از ناحیه  پا  دچار معلولیت هستند و  TA معلولیت بیشتر و A معلولیت سینه به پایین دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار