5 طرح شهرداری قزوین امروز با بیش از 25 میلیارد ریال هزینه افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرتگاران جوان ،از قزوین ؛ این طرح ها شامل افتتاح بوستان سلام در منطقه مالکانه شهرک مینودر با 600 متر مربع مساحت ، بازار روز الهیه با مساحت 651 متر مربع ،  تعریض پل ورودی روستای اسماعیل آباد و ساماندهی و بازسازی رودخانه این روستا و همچنین کلنگ زنی بوستان باران در ناحیه شهری مهدیه است.
افتتاح طرح های شهرداری

بگفته شهردار منطقه 3 قزوین ، هدف از افتتاح بوستان مالکانه ، توزیع عادلانه فضای سبز و فضاهای تفریحی در شهر قزوین است .

فدایی فر ، استفاده از کف پوش رنگی در این پارک برای اولین بار در استان  و دسترسی افراد ناتوان و معلول را از مزایای این طرح بیان کرد.

این بوستان دارای بازیگاه کودک، نیمکت پارکی، آلاچیق، فضاهای ورزشی، سیستم آبیاری هانتر، شبکه روشنایی با 50 پایه چراغ، غرفه‌های فروش ، سرویس بهداشتی و ایستگاه سلامت و برای اجرای آن 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

بگفته ی شهردار قزوین ، بازار روز الهیه هم بصورت پیش ساخته کانسکی و  دارای 3 غرفه و 160 متر مربع زیربناست و برای اجرای آن  3 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.
فدایی فر گفت:  تعریض پل ورودی روستای اسماعیل آباد و ساماندهی و بازسازی رودخانه این روستا 11میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

شهردار منطقه 3 قزوین گفت: با تعریض پل ورودی منطقه اسماعیل آباد ، انتظار 20 تا 25 ساله تعاون های کارگری بالای اتوبان به نتیجه رسیده است و شروع عملیات آماده سازی این ناحیه شهری ونیاز تعریض این پل در دستور کار اجرایی شهرداری قرار داد.

وی افزود: رودخانه اسماعیل‌آباد هم از وضعیت نامناسبی برخوردار و در حال مخروب شدن بود که ساماندهی و بازسازی آن از امتداد روستای اسماعیل آباد در برنامه کاری قرار گرفت.
افتتاح طرح های شهرداری
شهردار منطقه 3  اضافه کرد: با ساماندهی این رودخانه، آب‌های سطحی و فاضلاب منطقه اسماعیل آباد به نحو مطلوب از داخل بافت روستا خارج و هدایت خواهد شد.

امروز همچنین کلنگ ساخت بوستان باران در ناحیه شهری مهدیه کلنگ زنی شد
بگفتهی شهردار منطقه 3 قزوین ، این طرح هم با 6000 هزار متر مربع و 10 میلیارد ریال قرار است تا آبان ماه به بهره برداری برسد.

فدای فر اضافه کرد: این بوستان با ویژگی های بوستان سلام در منطقه مالکانه شهرک مینودر ساخته میشود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار