آبادان؛

رسیدگی به ورزش در هندیجان

به ورزش هندیجان رسیدگی نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛یک فعال ورزش هندیجان گفت: متأسفانه مسئولان استان خوزستان و هندیجان به امور ورزش و اماکن آن رسیدگی نمی‌کنند. سالن بصیرت هندیجان به مدت چهار سال خراب بوده و این مشکل به همه مسئولان هندیجان و اداره ورزش اعلام‌ شده است.

جعفر جغتایی افزود: طی سفری که مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به شهرستان هندیجان داشتند، از اماکن ورزشی بازدید و از نزدیک شاهد مشکلات بودند.

وی گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان سالن بصیرت هندیجان را از نزدیک بازدید کرد و قول مساعدت داد که ظرف ده روز مشکل کف‌پوش سالن حل شود. اما بعد از گذشت یک سال تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مسئول سالن بصیرت هندیجان افزود: موارد دیگر از مشکلات استادیوم ورزشی هندیجان، عدم وجود روشنایی و برق نورافکن‌ها است که انتظار داریم مسئولین به‌زودی این مشکلات را رفع کنند.

جغتایی گفت: برای حمایت از ورزش و اعلام مواضع باشگاه‌های ورزشی باید بین تمام باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی انتخابات برگزار شود و یک نفر به‌عنوان نماینده ورزش هندیجان در مجامع محلی و استانی پیگیر حقوق ورزشکاران باشد.

وی افزود: برگزاری انتخابات و معرفی نماینده ورزش هندیجان به عهده رئیس تربیت‌بدنی شهرستان است که مقدمات آن را فراهم کند و از فرماندار هندیجان خواستاریم دستور رسیدگی سریع به مشکلات سالن بصیرت هندیجان را بدهد تا قبل از شروع فصل بارندگی سقف و کف‌پوش این سالن تعمیر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، ورزش ، توجه ، هندیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.