آبادان؛

ایجاد پایگاه طرح غنی سازی اوقات فراغت در آبادان

۳۰ پایگاه طرح غنی سازی اوقات فراغت در آبادان ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان گفت: ایجاد زمینه مناسب براى فراهم سازی محیطى نشاط ‌آور و تفریحات لذت ‌بخش متناسب با الگوهاى فرهنگى جامعه ایجاب مى‌‌ کند تا به موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بیش از پیش توجه شود.

حجت‌الاسلام سید فخرالدین رضوی پور با بیان اینکه اکثریت جامعه ما را قشر جوان تشکیل مى‌دهد، افزود: جوانان و نوجوانان در زمان تابستان اوقات فراغت زیادى دارند، از این ‌رو شناسایى راه‌ هاى مناسب گذران اوقات فراغت، از جمله ورزش، فعالیت‌هاى هنرى، کانون‌هاى فرهنگى و تربیتى، پایگاه‌هاى مقاومت بسیج، سینما، رایانه، کتابخانه و پارک‌هاى شهرى، در چگونگی گذراندن آنها در این مسیر، بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ‌های جوانان در زمان تعطیلات تابستانه و در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت برنامه‌ های ویژه‌ ای را تدارک دیده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان افزود: برای این منظور ۳۰ پایگاه در طرح غنی سازی اوقات فراغت در سطح شهرستان آبادان پیش بینی شده که از این تعداد هشت پایگاه در شهر اروندکنار، پنج پایگاه در چوئبده، پنج پایگاه در منیوحی و ۱۲ پایگاه در سطح شهر آبادان به ویژه در مناطق حاشیه ای قرار دارند.

رضوی پور  با اشاره به دایر بودن این پایگاهها به مدت ۴۵ روز گفت: در این پایگاه‌ها روحانیون و اساتید آموزش دیده پیرامون مسائل دینی سخن گفته و مباحث مرتبط را در فضایی با نشاط و دوستانه به نوجوانان و جوانان ارائه می ‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.