مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت :این سازمان به عنوان متولی مسائل اجتماعی بیش از ۱۸۹ماموریت درزمینه های پیشگیری ،توانمندسازی واجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛عباس صادق زاده بابیان متقارن بودن رشد جوامع و تغییرات اجتماعی با رشد آسیبها و نابسامانی اجتماعی افزود: ورود دستگاههای مختلف در حوزه مسائل و آسیبهای اجتماعی ایجاب می کند که این ورود را علمی تر برنامه ریزی و مدیریت کنیم و گرنه آسیب های جدید تر و جدی تری دامنگیر جامعه می شود.
صادق زاده بااشاره به نداشتن متولی مشخص در حوزه مسائل اجتماعی گفت : مداخله سازمانهای متولی و غیر متولی فاقد تخصص و مهارت در حوزه مسائل اجتماعی آسیبهای جدی تری را برجامعه رقم می زند که فقط یک مدیریت واحد و تخصصی میتواند امور این بخش را سامان دهد.
وی افزود: 60 درصد جمعیت استان به مصرف اعتیاد گرایش دارند که ترویج و انتشار این فرهنگ بیش از مبتلایان به اعتیاد برای جامعه خطر ساز است.
صادق زاده خشونت به ویژه خشونت علیه زنان و کودکان را از دیگر آسیبهای جاری شده درجامعه دانست و گفت : خشونت و پرخاشگری خطری در کمین است که امکان ورودش در بین اعضاء خانواده ها دور از انتظار نیست.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: ماموریت ، بهزیستی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار