شیخ الاسلام در همایش مفتاح الانتصار:

انتخاب اسرائیل به عنوان رئیس کمیته حقوق بشر آبروی سازمان ملل را برد

مدیرکل امور بین الملل مجلس گفت: انتخاب اسرائیل به عنوان رئیس کمیته حقوق بشر آبروی سازمان ملل را برد.

انتخاب اسرائیل به عنوان رئیس کمیته حقوق بشر آبروی سازمان ملل را بردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حسین شیخ الاسلام مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی در همایش مفتاح الانتصار که در یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد، اظهار داشت: این محل سمبل پیروزی حق بر باطل و سمبل شکست تروریست است.
 
وی ادامه داد: یکی از بدترین نوع تروریست علیه مردم ایران در این یادمان صورت پذیرفته و این باعث قدرت ایران اسلامی شده است و نشان دهنده این است که این راه شیطانی سرانجامی نداشته و مقاومت همیشه پیروز است.
 
مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واضح است بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جریاناتی در منطقه وجود دارند که در یک سو ظالمین، مستکبرین، اشغالگران، نوکران استکبار آمریکایی و اسرائیلی که همه ظالمند و در سوی دیگر جبهه مظلومین مبارزین برای آزادی برای مقاومت در مقابل این جریان سلطه گر در منطقه قرار گرفته اند.
 
وی افزود: جبهه شیطان بزرگ یعنی آمریکا در راس جریانات سلطه گر منطقه قرار دارند و مردم مسلمان و مظلوم منطقه با مقاومت جانانه خود در مقابل استکبار ایستادگی می کند.
 
شیخ الاسلام ادامه داد: روز قدس روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بوده و از الان می توانید شواهد آن را در منطقه ببینید. جبهه مقابل ما حیله هایشان به یک شکل بوده و آمریکایی های اشغالگر حتی در کشور خود اشغالگر سرزمین سرخ پوستان هستند.
 
وی ادامه داد: حکومت مردم سالار دینی را شما در ایران اسلامی می بینید که از بالاترین مقامش تا کمترین مقام را مردم انتخاب می کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان ملل چندی پیش رژیم صهیونیستی را رئیس کمیته حقوق بشر می کند و عربستان را در انتخاب بعدی به این سمت منصوب می کند با این انتصابات آبرویی برای سازمان ملل باقی نمی ماند و اعتمادی به این سازمان نیست.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار