ملی پوش سابق دو و میدانی کشورمان گفت: افراد نا آشنا را به عنوان کارشناس در فدراسیون استخدام کرده است از آنها به عنوان مشاور در فدراسیون استفاده می کند.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: در شروع کار با رئیس فدراسیون دوومیدانی مشکل داشتم،بحثم با خانم توکلی بیشتر بر سر مسائل فنی بود و بالاخره پس از کش و قوس های فراوان قرار شد تا مسابقات آسیایی مربی گری توکلی را بر عهده داشته باشم.

وی افزود: اما مشکل اصلی از زمان آمدن ریاست فدراسیون دوومیدانی بوجود آمد که زیر بار حق و حقوق گذشته من از فدراسیون باید می گرفتم نرفتند. 2-حقوق من را نسبت به گذشته بیشتر نکرد هیج حتی یک میلیون تومان از آن هم کسر کرد.

دونده پیشین دوومیدانی کشورمان گفت: بزرگ ترین مشکل من از زمانی بوجود آمد که کیهانی تمام سوابق گذشته من را زیر سوال برد،با مقایسه هایی که نسبت دبگر افراد معمولی انجام می دهد،حقوق من را تقلیل داد اما تنها به دلیل تعهد کاری که داشتم مجبور کردم با فدراسیون همکاری ام را ادامه بدهم.

وی گفت: اگر توکلی در مسابقات قهرمانی آسیا مدال کسب کند من مابه تفاوت حقوق شما را پرداخت خواهم کرد،در رقابت های قطر توکلی موفق شد مدال نقره را کسب کند ،اما کیهانی به قول هایش تعهد نکرد تنها مبلغ ناچیزی را به من پرداخت کرد.

ملی پوش سابق دوومیدانی ادامه داد: از لحاظ ساختاری فدراسیون اکنون در وضعیت مناسبی قرار ندارد،تصمیماتی که اتخاذ می کنند قبلا هم در روسای سابق فدراسیون گرفته شده بود و جوابی هم بابت این تصمیمات عاید فدراسیون نشده بود.

وی گفت: دوومیدانی جای ما پیشکسوتان نیست بیشتر از افرادی استفاده می کنند که تجربه کافی برای اداره آن امور را ندارند ،از تمام روسای هیئت ها استانی در جاهی مختلف فدراسیون استفاده می کند در صورتی که آنها هیچ یک صلاحیت انجام آن کارها را ندارند.

سپهرزاد افزود: کیهانی افرادی را که در انتخابات مجمع به وی رای دادند پست های مهمی را به این اشخاص در فدراسیون داده تنها از این افراد استفاده ابزاری می کند تصمیمات نهایی را خود وی انجام می دهد نه آن اشخاص،و انهایی هم که به وی رای ندادند را به هیچ عنوان در فدراسیون استفاده نمی کند.کارهایی فدراسیون به هیچ عنوان حرفه ای نیست. بزرگ ترین مشکل فدراسیون دروغ گفتن به مردم است که از آنها و به خصوص کارهای فنی اطلاع دقیقی ندارند. حق و حقوق من و سایر مربیان پرداخت نشده است.

وی گفت: فدراسیون مسابقات مناسبی را برای دوومیدانی کاران در نظر نمی گیرد  آنها را به رقابت های درجه چندم اعزام می کند و نتیجه این می شود که هیچ یک از ورزشکاران تاکنون نتوانستند رکورد مطلوبی را به جا بگذارند یا که ورودی المپیک را کسب کنند. افراد نا آشنا را به عنوان کارشناس در فدراسیون استخدام کرده است از آنها به عنوان مشاور در فدراسیون استفاده می کند. در اینده ای نه چندان نزدیک می شود درباره عملکرد وی اظهار نظر کرد که چقد کارهای وی عملی شده است.

سپهرزاد در پایان اضافه کرد: بیشتر از مربیان ورزشی استفاده می کند نه پیشکسوتان این حرفه. مگر می شود یک معلم ورزشی بتواند ورزشکار در حد استاندارد های جهانی تحویل فدراسیون بدهد کارهای فدراسیون بچه بازی شده است در آینده ای نه چندان دور دوومیدانی را به نابودی خواهد کشانید،در بحث استعداد یابی که این قدر شعار می دهد پس چرا ورزشکاران در مسابقات نتایج قابل قبولی کسب نمی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار