رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی و حسن تفتیان یک شب رویایی را برای دوومیدانی ایران رقم زدند.

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: واقعاً فوق‌العاده بود. تفتیان نه تنها موفق به کسب مدال طلا شد، بلکه رکوردی خارق‌العاده را نیز به ثبت رساند که بسیار ارزشمند است، تا پیش از المپیک تمریناتش را به طور مستمر دنبال می کند تا در ریو 2016بتواند قدرات واقعی خود را به رخ حریفان جهانی خود بکشاند،یک نتیجه درخور شان فدراسیون دوومیدانی برای ایران در المپیک کسب کند.

وی افزود: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ها برای تفتیان جواب داد. افتخار اخیر او نیز حاصل 7یا 8ماه اردو در داخل کشور و خارج از کشور بود توانست مزذ زحمات خود را در این چند ماه کسب کند،همه چیز تفتیان عالی بود چه در کسب نتیجه،چه در زمان بدست آورده شده، حسن تفتیان تا روز 13تیر ماه در کشور اسپانیا حضور خواهد داشت و قرار است در کشور اسپانیا یک مسابقه دیگر انجام شود که وی در آن مسابقات شرکت خواهد کرد. و بعد از آن عازم اردوی مجارستان می شود تا تمریناتش را در آن کشور پیگیری کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره عملکرد احسان حدادی گفت: حدادی به تازگی  بعد از هفت یا هشت اولین مسابقه رسمی خود را برگزار کرد،نتیجه خوبی هم کسب کرد از نتیجه وی رضایت کامل داریم سعی داریم در یک هفته اخیر مکاتباتی را به عمل بیاوریم تا احسان بتواند در یک تورنمنت دیگر هم حضور داشته باشد تا به آمادگی وی قبل از المپیک کمک کند،وی هم یک مدت طول می کشد تا به شرایط مطلوب گذشته باز گردد.

کیهانی بیان کرد: هر دو ورزشکار کشورمان در ورلد چلنج مسابقات خوبی را به نمایش گذاشتند، این مسابقات از سطح کیفی مطلوبی برخوردار بود دو و میدانی کاران خوبی در این رقابت ها شرکت کرده بودند، ورزشکاران ما با نتایجی که کسب کردند باعث سربلندی فدراسیون دوومیدانی شدند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: دوومیدانی کاران قرار است امشب عازم مسابقات جام کازانوف شوند،بدست آوردن سهمیه در آن رقابت ها دشوار است ما تمام امکانات لازم را برای موفقیت ورزشکاران در رقابت های بین المللی فراهم آورده ایم و اگر نتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند به فدراسیون مربوط نمی شود به عملکرد خود دوومیدانی کاران بستگی دارد.خانم رجبی به دلیل آمادگی در این رقابت شرکت می کنند تا خودشان را پیش از شروع بازیهای المپیک محک بزنند دیگر ورزشکاران هم برای کسب سهمیه ورودی در این رقابت حضور می یابند.

کیهانی در پایان اظهارکرد: نتیجه گرفتن در المپیک مشکل است شک نداشته باشید که ورزشکاران سعی می کنند بهترین عملکردشان را در المپیک به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار