رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: سند راهبردی این مجتمع در بهار ۹۴ به هیئت امنا ارائه شده و در حال تصویب در وزارت علوم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد،حسین نجاری افزود: مجتمع آموزش عالی شهرستان گناباد در حال حاضر دو هزار ۲۰۰ دانشجو و ۳۰ نفر هیئت علمی دارد.

وی با بیان اینکه در برنامه راهبری دانشگاه در سال ۱۴۰۴ باید تعداد هیئت علمی مجتمع باید به ۱۳۱ نفر برسد، گفت: مجتمع آموزش عالی گناباد دارای سه دانشکده و ۹ گروه آموزش است.

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد ادامه داد: سند راهبردی این مجتمع در بهار ۹۴ به هیئت امنا ارائه شده و در حال تصویب در وزارت علوم است.

وی با اعلام این که در حال حاضر دو پروژه عمرانی مجتمع در حال احداث است، گفت: فاز یک دانشکده علوم این مجتمع در مهرماه ۹۴ کلنگ زده شده و در حال حاضر با پیشرفت ۵۰ درصدی در سال ۹۵ یک ونیم میلیارد تومان اعتبار گرفته به آن اختصاص یافته است و فاز دو این دانشکده نیز با اعتبار ۷۰۰ میلیونی در امسال ۳۵ درصد پیشرفت داشته است.

نجاری با اشاره به اینکه پروژه عمرانی مهمانسرای این مجتمع نیز با هزار متر زیربنا در زمین خیرگنابادی نیز با ۴۵ درصد پیشرفت در حال احداث است، اظهار کرد: مجموعه آموزشی این مجتمع نیز با زیربنای ۳۰۰ متر نیز راه اندازی شده است.

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد خاطرنشان کرد: برای اولین بار این مجتمع بورس خارج از کشور گرفته و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد افزایش هیئت علمی این مجتمع را داریم.

نجاری تصریح کرد: از آنجایی که برای دریافت مجوز تحصیلات تکمیلی وارتقای علمی دانشجویان، تجهیزات نقش اساسی دارد در سال ۹۴ نزدیک به ۳ میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شده است.

وی در خصوص حوزه پژوهشی این مجتمع نیز افزود : ۷ طرح پژوهشی این مجتمع به پایان رسیده است و ۹ طرح نیز در دست اقدام داریم.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار