رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت : جنایات امریکا علیه مردم کشورمان در مساجد برجسته استان بررسی و روشنگری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام قابل اضافه کرد :  ششم تا دوازدهم تیرماه به هفته بررسی حقوق بشر امریکا نامگذاری شده است وبه همین دلیل جنایت این کشور در چند روز شاخص این هفته روشنگری می شود.


وی افزود : به مناسبت سی و پنجمین سالگرد شهادت شهدای هفت تیر ، در 35 مسجد برجسته استان برنامه های ویژه با محوریت بررسی جنایات امریکا در ایران اجرا می شود .

حجت الاسلام قابل اضافه کرد: در کنار راهپیمایی  روز جهانی قدس ، در همه مساجد  ، تکایا ، ادارات ودانشگاهها  به بحثهای حقوق بشر و افشای جنایات امریکا پرداخته می شود .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد:  این مراسم با هدف بیداری مردم و رساندن ندای مظلومیت مردم مسلمان در سراسر کشور برگزار می شود .

حجت الاسلام قابل اضافه کرد : این حقوق بشری که امروز امریکا از ان دم می زند و کشور ما را به همین بهانه تحریم می کند نه در سرزمینهای اشغالی رعایت می شود و نه در کشورهای منطقه .
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  گفت : ما بر اساس فرمایش حضرت علی( ع) باید همواره دشمن ستمگران و یاور مظلومان باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین  همچنین از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام قابل افزود: راهپیمایی در شهر قزوین ساعت 11 جمعه هفته آینده از دو مسیر میدان ولیعصر و میدان میرعماد آغاز می شود و به سمت مسجدالنبی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار