ضیافت افطار «طرح مودت» توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ضیافت طرح افطار «طرح مودت» با حضور خانواده‌های فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در دانشگاه علوم و فنون دریایی برگزار شد.

حضور خانواده شهدای مدافع حرم شهید عسکری‌فرد، شهید منیعات و شهید دریساوی زینت‌بخش این همایش و محفل بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر در حاشیه این همایش گفت: به پاس زحمت‌ها و پشتیبانی‌های کامل خانواده فرماندهان این جمع صمیمی و دوست‌داشتنی را برگزار کردیم.

مجید حسین‌زاده با بیان اینکه این همایش هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: این‌گونه همایش‌ها باعث تجدید دیدار و آشنایی خانواده‌ها می‌شود و بسیار ارزشمند است.

وی گفت: خانواده برای ما بسیار مهم، ارزشمند و غیر قابل انکار است که بی‌شک اگر زحمات و پشتیبانی آنها نباشد، کارهای فرماندهان ناتمام و بی‌تاثیر می‌شود.

مدرس حوزه و دانشگاه نیز در این همایش با بیان تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) در رابطه با شخصیت امام حسن (ع) گفت: امام حسن (ع) به یک معنا مقامشان از امام حسین (ع) بالاتر است، البته همه اهل‌بیت نور هستند.

حسن لارتی افزود: امام حسن(ع)  امام و پیشوا امام حسین(ع) بود و بنا به فرموده سیدالشهدا امام حسن(ع) مقام بالاتری نسبت به امام حسین(ع) دارند، امام حسن (ع) به لقب کریم اهل‌بیت معروف است.

وی گفت: امام حسن(ع) در منزل خود با فرد نفوذی برخورد داشت و باید گفت که بحث و پروژه نفوذ از زمان قبل آغاز شده است و تا به الان بنا به فرموده مقام معظم رهبری ادامه دارد.

مدرس حوزه و دانشگاه علاج استفاده خوب از فضای مجازی را مدیریت کردن آن دانست و گفت: استفاده فراوان از فضای مجازی باعث ایجاد خشکی چشم، تیک عصبی، کم حرفی، بی تحرکی و ... می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.