پس از انصراف محمدرضا حسین زاده و كامل تقوی نژاد از هیات مدیره استقلال، به نظر می رسد کناره گیری از این هیات به چالش دیگری برای آبی ها بدل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان طي روزهاي گذشته اسامي اعضای هیئت مدیره جديد باشگاه استقلال معرفی شدند كه قرار بر اين شد منصور پورحیدری، مسعود معینی، کامل تقوی‌نژاد، شهاب جهانیان و پرهام كار خود را در استقلال آغاز كنند كه در نهايت روي نام پرهام خط كشيده شد و به جاي وي محمدرضا حسین‌زاده را به عنوان عضویت جديد هیئت مدیره اعلام كردند.
 
اما یک روز پس از اعلام رسمی اسامی هيات مديره جديد استقلال از سوی وزارت ورزش، حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی انصراف خود را از حضور در هیئت مدیره استقلال اعلام کرد تا هیئت مدیره آبی‌ها چهار نفره شود.  
 
با توجه به انصراف حسين زاده دوباره وزارت ورزش و جوانان براي انتخاب عضو پنجم آبي ها دست به كار شد و از اين رو حسن زمانی را به عنوان عضو پنجم هیئت مدیره استقلال معرفي كردند و شرايط به گونه اي بود كه به نظر مي رسيد اعضاي هيات مديره استقلال تكميل شدند اما باز شنيده ها حاكي از آن است كه كامل تقوي نژاد يكي از اعضاي انتخاب شده انصراف خود را از حضور در استقلال مطرح كرده است كه اين مساله زياد چندان خوشايند نخواهد بود و اين جاي سوال دارد كه چرا هر كدام از اعضا پس از انتخاب انصراف مي دهند اما به نظر مي رسد سيد كامل تقوي نژاد به دليل دو شغله بودن و طبق بخشنامه نمي تواند در استقلال نيز حضور داشته باشد.   
 
مي توان اين مساله را نيز در نظر گرفت كه أفراد انتخاب شده اكثرا دو شغله و يا چند شغله هستند كه در اين موضوع وزارت ورزش و جوانان مي بايست دقت بيشتري داشته باشد. 
 
با اين تفاسير بايد منتظر ماند و ديد مسولان وزارت ورزش و جوانان با توجه به اينكه اعضاي هيات مديره استقلال چهار نَفَر هستند چه فرد جديدي را جايگزين تقوي نژاد خواهد كرد .آيا بعد از تقوي نژاد باز هم  اعضاي هيات مديره جديد انتخاب شده دست به انصراف خواهند زد و تا چه زماني اين انصراف ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار