امام جمعه قزوین گفت: روز جهانی قدس نماد نجات اسلام و دفاع از مظلوم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین به راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و از مردم خواست با حضور گسترده همچون همیشه برای دفاع از مظلومان عالم فریاد مرگ بر استکبار سر دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به اولین شب از شبهای قدر اشاره کرد و افزود: همه ما باید برای ذخیره آخرت خود در این شبهای عزیز با خواندان قرآن و راز و نیاز با پرورگار برای رستگاری تلاش کنیم .

امام جمعه قزوین با محکوم کردن سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین گفت: این رفتار با بخردانه رژیم بحرین همچون آتش زیر خاکسترِ ، انقلاب مردم بحرین را بار دیگر شعله‌ور کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ضمن تاکید بر اینکه ،برجام نباید بهانه ای برای دخالت آمریکا در کشور باشد گریزی هم به موضوع دریافت حقوق های نجومی برخی از مدیران زد و از دولت خواست : ضمن برگرداندن حقوق بیت االمال با این مدیران متخلف برخورد کند.

امام جمعه قزوین همچنین با گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه از  برخورد قاطع و بدون تبعیض دستگاه قضا با متخلفان و هنجار شکنان تجلیل کرد.

رییس کل دادگستری استان هم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قزوین گفت: دستگاه قضا با تمام توان به مردم خدمت و از فعالیتهای  اقتصادی و سرمایه گذاری در استان حمایت می کند.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.