متئو ریکرافت اعلام کرد کشورش به زودی تصمیم مردم را در خصوص خروج از اتحادیه اروپا اجرایی می کند.

فرآیند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا دو سال زمان می برد/پایه های قدرت لندن در جهان متزلزل نخواهد شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، متئو ریکرافت -- نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد -- اعلام کرد کشورش به زودی تصمیم مردم را در خصوص خروج از اتحادیه اروپا اجرایی می کند.

ماتئو رایکرافت در بیانیه مطبوعاتی گفت: « فرایند خروج از اتحادیه اروپا طولانی و پیچیده است و از زمانی که نخست وزیر اجرای تدابیر و اقدامات خروج را آغاز کند دو سال طول خواهد کشید.»

رایکرافت افزود در این دوره زمانی انگلیس بخش اساسی و عضو کامل اتحادیه اروپا باقی می ماند و از همه حقوق ( به عنوان عضو ) برخوردار است و همه مسئولیت ها را کماکان بر عهده دارد.

وی اظهار داشت بعد از گذشت این دوره زمانی و تکمیل فرایند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ، پایه های قدرت این کشور در جهان متاثر و متزلزل نخواهد شد.

نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد تاکید کرد اقتصاد انگلیس و جایگاه دیپلماسی آن در عرصه بین المللی ، قدرت آن در سازمان ملل متحد ، قدرت نظامی و تعهداتش در زمینه توسعه بین المللی و در ابعاد دیگر همچنان بدون توقف ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۵ تير ۱۳۹۵
مطمئنا اقتصادش مثل قبل نمیشه ارزش پوند نسبت به یورو و دلار پائین تر میاد ولی خب از دسته اروپایی ها راحت میشه اتحادیه اروپا باید اصلاحاتی و در خودش به وجود بیاره باید به کشورهای عضو آزادی خیلی بیشتری داده بشه و فقط اتحادیه اروپا یه اتحادیه هم بستگی باشه مجلسشم باید منحل بشه
آخرین اخبار