اهواز؛

نگاهی به فعالیت‌های قرآنی فعالان خوزستان

فعالان قرآنی استان خوزستان در ماه رمضان جلسات اموزشی مختلفی را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عدنان موسوی جلسات تخصصی آموزش حفظ، تلاوت و تفسیر را برگزار می‌کند. جلسات حفظ و تلاوت در طول هفته در حسینیه سید علوی ایستگاه ۵ آبادان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

جلسات تخصصی آموزش تفسیر مجازی نیز در روزهای جمعه ساعت ۱۰ صبح به مدت نیم ساعت در کانال تلگرامی حافظان کشور با حضور استادان کشور برگزار می‌شود.

امین عبیات نیز در جلسات ماهانه در منازل دوستان خود شرکت کرده و به آنها آموزش قرآن ارائه می کند.

عقیل فریسات نیز جلسات تخصصی آموزش قرآن کریم را شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در فرهنگسرای علوی اداره می‌کند. در این جلسات به آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید به قرآن‌آموزان می‌پردازد.

از فعالیت‌های قرآنی وی شرکت در گروه تواشیح مشکات‌ اهواز از سال ۱۳۹۳ نیز قابل ذکر است.

از فعالیت‌های قرآنی وی در ماه مبارک رمضان نیز شرکت در محفل قرآنی ختم قرآن در حسینیه امام رضا(ع) موقوفه مدنیان اهواز و مسجد قبا منازل سازمانی آب و برق نیز قابل ذکر است.

جاسم شمیری هم جلسات آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم را یکشنبه و سه‌شنبه‌های هر هفته و آموزش تخصصی قرائت و تجوید را دوشنبه‌های هر هفته اداره می‌کند. این جلسات آموزشی در مؤسسه قرآنی وی به نام مؤسسه قرآنی آل‌طه کارون در حال برگزاری است.

از فعالیت‌های وی در ماه مبارک رمضان قرائت در ختم محوری صدا و سیمای خوزستان در شهرستان شوش قابل ذکر است. او ۱۹ سال سابقه عضویت در گروه‌های تواشیح «منهاج‌النور» و «اهل‌بیت(ع)» را دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.