دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان از اهمیت و برنامه های ویژه روز قدس خبر‌داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان درنشست خبری برای گرامیداشت روز قدس که در محل این اتحادیه برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه ماموریت های اسلامی برنامه هایی را برای طول هفته روز قدس و پس از آن تدارک دیده که با اهداف نقش آفرینی وتقویت و حفظ روحیه استکبار ستیزی و ایجاد تعامل و ارتباط دانش آموزان در سطح ملی و بین المللی با محوریت اسلامی در نظر گرفته شده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی با بیان اینکه تشکیل باشگاه بین المللی صهیونیستی برنامه ای در راستای تحقق یافتن اهداف است، اظهار داشت: انسجام همه جانبه مسلمانان در مبارزه با صهیونیسم و ایجاد بستر مفید و سازنده با محوریت گفتگو در سطح ملی و استانی شکل گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری پویش ضد صهیونیستی با عنوان "اینجا قدس است، صدای ما را از مسجد الاقصی می‌شنوید" که این پویش در 2 بخش فیلم های 10 ثانیه ای و آثار مکتوب در نظر گرفته شده است و دانش آموزان در نقش خبرنگار خبر آزادی قدس را مخابره می کنند که به بهترین آثار دانش آموزان جوایز اهدا می شود.

علامتی بیان کرد: آثار مکتوب دانش آموزان نیز با تیتر آزادی فلسطین داخل پوستر قرار داده می شود و دانش آموزان  پس از انجام فعالیتهای فوق آنها را در سایت باشگاه بین المللی بارگذاری می‌کنند که این برنامه ها در سطوح مسئولان کشوری، لشگری، استانی، دانش آموزی ومردمی است.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به تشکیل غرفه های روایتگری عنوان کرد: این غرفه ها با شعار "به کدامین گناه" به منظور شفاف سازی فعالیت های تبیینی وترویجی در مورد رژیم نامشروع اسرائیل تدوین می‌شود که دانش آمزان در طول مسیر راهپیمایی اقدام به روایتگری می کنند و در طول هفته نیز قرارگاه های شهری استانی و هیات های انصارالمهدی با همکاری والدین دانش آموزان فعالتهای اسلامی در حوزه روز قدس را به عمل می آورند.

وی گفت: افشای اعمال پلید دشمنان در راستای تحریف تاریخ جهان اسلام و تخریب اماکن مقدس اسلامی یکی از مصادیق مطرح به شمار می رود که با نصب پازل ها در روز راهپیمایی فریاد نفرت به گوش جهانیان می‌رسد و این برنامه در 32 استان مختلف کشور برگزار می شود.

علامتی در خصوص برنامه های پس از روز قدس اظهار داشت: فراخوان آثار هنری کابوس 2040 از برنامه های پس از روز قدس است که با هدف جریان سازی در فضای دانش آموزی و تقویت روحیه استکبار ستیزی برگزار می شود.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در خصوص برگزاری تریبون آزاد دانش آموزی عنوان کرد: کرسی های گفتمان با هدف دفاع از فلسطین و دلایل دشمنی با رژیم صهیو‌نیستی در نظر گرفته شده که این برنامه ها با حضور خانواده شهدا، دانش آموزان و  اولیای آنان برگزار می شود.

گفتنی است؛ نمایشنامه های آنلاین در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی در روزهای آتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.