تبریز؛

رئیس سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس قائم‌‌مقام وزیر صنعت دولت یازدهم

رئیس سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس قائم‌‌مقام وزیر صنعت دولت یازدهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پس از اعلام این خبر از سوی برخی رسانه ها دکتر رضا رحمانی با تایید این خبر گفت:تلاش می کنم در این کسوت نیز خادم صادق برای مردم باشم .

نماینده سابق مردم تبریز اسکو و آذرشهر که 12 سال پیگیر مشکلات مردم به ویژه صنعتگران تولید کنندگان وکارآفرینان بود در انتخابات اخیرمجلس شرکت نکرد .

رحمانی افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب اقدام و عمل را برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انتخاب کردند و از طرفی نیز سیاست دولت بر خروج از رکود و رونق تولید است کار سختی در پیش داریم.

قائم‌مقاوم وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد: با همدلی تجار، تولیدکنندگان و فعالان حوزه معدن بتوانیم اقدامات مفید، موثر و سریعی برای خروج از رکود و ارتقای بخش تولید، تجارت و معدن به انجام برسانیم.

رضا رحمانی به مدت چهار سال رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بوده واقدامات موثر وی در دوران نمایندگی برای حوزه انتخابیه و تصمیمات کارساز و تلاش مجدانه‌اش برای ارتقای وضع صنعت و تولید در کشور در دوران ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس از وی به عنوان فردی موثر متخصص و تصمیم ساز در حوزه صنعت و تولید کشور ساخته است

همچنین تلاش‌های رضا رحمانی برای اشتغال‌زایی و رونق چرخ تولید و تاثیرگذاری سبب شده تا القاب مختلفی چون مرد صنعت،‌ مرد اشتغال به او نسبت داده شود.

پیشترسه وزیر دولت روحانی نعمت زاده، واعظی و ربیعی با اهدای لوح یادبود در پایان دوران نمایندگیش از مدیریت و تدبیر دکتر رضا رحمانی در کسوت ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دوران تحریم های ظالمانه، ، قدردانی کرده بودند.


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.