معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: کاهش ظرفیت خوابگاه‌ها، افزایش سرعت اینترنت و افزایش امکانات رفاهی درخواست عمده دانشجویان خوابگاهی‌ است.

رضا خانی‌جزنی معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد بازدیدهای دو هفته اخیر از خوابگاه‌های دانشجویی داشته است گفت: در طی بازدید از خوابگاه‌ها و صحبت‌ با دانشجویان مهمترین درخواست دانشجویان کاهش ظرفیت خوابگاه‌ها، افزایش سرعت اینترنت و افزایش امکانات رفاهی در خوابگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه برای افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها دانشگاه دو ملک را برای ساخت مجتمع  خوابگاهی‌ خریداری کرده است  افزود: در حال حاضر زمینی در منطقه اوین با ظرفیت 700 نفر دانشجو در حال ساخت است که در صورت تکمیل و اتمام این پروژه چنانچه تعداد پذیرش دانشجو در این دانشگاه افزایش نیابد ظرفیت ایجاد شده از محل ساخت این پروژه پاسخگوی نیاز دانشجویان خواهد بود و دانشگاه می‌تواند این خوابگاه را جایگزین خوابگاه‌های استیجاری‌اش کند.

جزنی‌ با بیان اینکه از 14 خوابگاه این دانشگاه، دو خوابگاه استیجاری است عنوان کرد: زمینی دیگر برای ساخت مجتمع خوابگاهی در منطقه اشرفی اصفهانی است که در حال حاضر در مرحله مشخص و تأیید نقشه‌ها است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.