فرماندار ویژه جهرم گفت: پارسال میزان کشفیات موادمخدر درجهرم حدود 820کیلوگرم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان بعد از ظهر امروز گفت: پارسال، میزان کشفیات موادمخدر حدود 820کیلوگرم بود که این کشفیات پنج درصد افزایش نسبت به سال 93 بوده است.
وی خاطر نشان کرد: از این میزان موادمخدر کشف شده، 593کیلو و21گرم تریاک، 316گرم هرویین ، 215کیلو و971گرم حشیش و 10کیلو و671گرم سایر مواد مخدر بوده است.
صحرائیان افزود: توقیف 24دستگاه وسایل نقلیه قاچاقچیان موادمخدر، دستگیری 282نفر معتاد و دستگیری 28نفر قاچاقچی از اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با اعتیاد و فروش موادمخدر در سال گذشته بود.
وی تشکیل جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری، برگزاری کارگاه و کلاس های آموزشی پیشگیری اولیه در راستای کادر متخصص، برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد به تفکیک، برگزاری همایش، کنگره و سمینارهای علنی پیشگیری اولیه از اعتیاد، تولید و توزیع بسته های آموزشی، برگزاری نمایشگاه پیشگیری اولیه از اعتیاد و بازدید از مراکز اقامتی میان مدت از فعالیت های انجام شده درحوزه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد را از دیگر اقدامات صورت گرفته بیان کرد.
صحرائیان تشکیل کمیته ماده 31مراکز ترک اعتیاد، راه اندازی شیفت دوم مرکز ترک اعتیاد  MMTدولتی، همکاری با اداره بهزیستی برای آموزش به رانندگان در مورد سوء مصرف الکل و برخورد با مراکز غیرمجاز عرضه داروی مخدر با همکاری پلیس از اقدامات انجام شده در حوزه درمان و آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، جهرم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار