تولیت حرم مطهر احمد بن موسی (ع) گفت: یک رئیس جمهور قوی می‌تواند هم وضعیت داخلی، اقتصادی، فکری و فرهنگی کشور را به سامان برساند و هم سیاست خارجی و سربلندی کشور را رقم بزند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری همزمان با آغاز فرآیند رأی‌گیری دومین مرحله از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را در شعبه اخذ رأی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حضور در انتخابات در جمهوری اسلامی هم یک وظیفه ملی و میهنی است و هم یک وظیفه و تکلیف شرعی است.

او ادامه داد: وقتی ولی‌فقیه زمان اعلام می‌کند که همه حضور پیدا کنند، تکلیف آور است و معتقدان به مبانی و احکام شریعت اسلامی باید خود را مکلف بدانند و پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

تولیت آستان شاهچراغ (ع) تصریح کرد: تاثیر انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و اینکه چه کسی رئیس جمهور شود برای سال‌های آینده هم مهم خواهد بود.

کلانتری تاکید کرد: یک رئیس جمهور قوی می‌تواند هم وضعیت داخلی، اقتصادی، فکری و فرهنگی کشور را به سامان برساند و هم سیاست خارجی و سربلندی کشور را رقم بزند. اما اگر یک رئیس جمهور ضعیف انتخاب شود هم داخل و هم خارج با مشکل رو به رو می‌شود.

او در خاتمه با بیان اینکه همه موظف هستیم که راجع به سرنوشت خود و سرنوشت اقتصادی و فرهنگی داخلی و خارجی تصمیم بگیریم، گفت: پیش‌بینی می‌شود با همت مردم یک حماسه بزرگ رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار