سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان گفت:با همراهی مربی آلمانی اردو مشترک خوبی پیش رو داریم.

صدقی:اردو مشترک ایرانیا ن ساکن خارج از کشور برگزار می شودکاوه صدقی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:کسب مقام 14 جهانی جایگاه مناسبی برای اسکیت بازان ایرانی محسوب می شود،همه مسایل برای حضوری پر قدرت در عرصه جهانی محیا بود ، چرا که همه تیمها با قدرت شرکت کرده بودند .امیدوارم در آینده به نتایج بهتر و به مقام 5 تیم برتر جهان برسیم.


ما  اخیرا در اسکیت هاکی شاهد یک وقفه چند ساله  بودیم .اگر می توانستیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم در حال حاضر جایگاه بهتری در این رنکینگ جهانی داشتیم .


تیم ملی اسکیت هاکی ایران از جایگاه آخر آسیا شروع کرد و در سال 91 با تلاش و پشتکار به نایب قهرمانی آسیا و مقام 14 جهانی دست یافت .پس از آن سال دیگر نتوانستیم در عرصه های بین المللی حضور یابیم .این تیم با تلاش مسئولان فدراسیون و کادر فنی  دوباره تشکیل شد و طی 4 ماه اخیر در اردوهای فشرده شرکت کرد با بهره گیری از کادر فنی خوب و مربی خارجی با انگیزه تمرینات خود را دنبال و درنهایت به این رنکینگ جهانی دست یابیم.

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان همچنین از اردو مشترک بین تیم ملی و ایرانیا ساکن خارج از کشور خبر داد و گفت:در مسابقات جام جهانی ایتالیا علاوه بر شرکت در مسابقات ،اردویی مشترک به مدت 3 روز با ایرانیان ساکن خارج از کشور داریم .بازیکنان ایرانی خارج از کشور که به صورت حرفه ای اسکیت هاکی روی یخ را دنبال می کنند ، به ما ملحق  می شوند،امیدوارم بتوانیم با کمک آنها تیم خوب و مشترکی را تشکیل دهیم و برای مسابقات ژاپن با تیمی پر قدرت حضور یابیم .


وی در پایان به مسابقات المپیک زمستانی اشاره کرد و از نخستین حضور تیم ملی ایران در این مسابقات خبر داد و گفت:تیم ملی اسکیت روی یخ ،برای نخستین بار در مسابقات المپیک زمستانی 2017 ژاپن در اسفند ماه شرکت می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار