دبیر فدراسیون هاکی گفت: 6 بار قهرمانی پیاپی در آسیا و کسب مقام چهارمی در جهان نشان از توان بالای فدراسیون هاکی دارد.

بخارایی: هاکی کارنامه درخشانی در چند سال اخیر داشته استحمیدرضا بخارایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی حوزه هاکی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: تیم ملی هاکی ایران با 6 سال قهرمانی پیاپی در آسیا و کسب عنوان چهارم جهان در سال 2015 ، علاوه برکسب 2 سهمیه جهانی برای آسیا در مسابقات جام جهانی توانست جایگاه مناسبی را برای خود رقم بزند.

وی افزود: در حال حاضر لیگ های برتر و دسته یک آقایان فعالیت می کنند، البته در لیگ سال گذشته 13 تیم حضور داشتند اما لیگ امسال 8 تیمی برگزار می شود،  همچنین لیگ دسته یک هاکی با حضور 5 تیم آخر جدول سال گذشته به همراه تیم های متقاضی شرکت در این مسابقات برگزار خواهد شد.
 
رییس کمیته استعداد یابی در خصوص روند استعدادیابی هاکی در کشور عنوان کرد: درحوزه استعدادیابی فعالیت های بسیاری انجا دادیم به صورتی که هر ساله مسابقات مدارس را برگزار می کنیم تا با کشف بازیکنان مستعد در روند پیشرفت تیم های ملی و باشگاهی گام برداریم .

 همچنین برگزاری مسابقات نوجوانان با حضور 12 تیم نشان دهنده فعالیت مان در بخش استعدادیابی است. 

وی درباره برنامه های آینده فدراسیون در حوزه بانوان و آقایان گفت: برگزاری رقابت های رده سنی زیر 16سال و اردوی تیم ملی بزرگسالان برای بانوان را در دستور کار قرار داریم تا با وقفه 2 ساله،  تیم بانوان به مسابقات جام آسیا در سال 2017 اعزام کنیم . خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم ملی بانوان هاکی حضور دارند که پتانسیل تیم را برای رویارویی با حریفان قدرتمند بالا می برد. 

دبیر فدراسیون هاکی در پایان اظهار کرد: در بحث آموزش هر ساله کلاس های داوری و مربیگری مختلفی در سطح کشور برگزار می کنیم تا سطح داوران و مربیان کشورمان روز به روز بالاتر رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار