جشن عاطفه‌ها با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد در ۸۰۰ پایگاه در مدارس مختلف استان بوشهر برگزار شد.

ّرگزاری جشن عاطفه‌ها در ۸۰۰ مدرسه استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح چهارشنبه در جشن عاطفه‌ها در بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر به عنوان دبیر شورای آموزش و پرورش در برنامه‌های مختلف همراهی و همکاری مشفقانه‌ای را با آموزش و پرورش داشته است.

ناصر کرمی اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها مشترک بین آموزش و پرورش و کمیته امداد است که در ۸۰۰ پایگاه در مدارس مختلف سراسر استان برگزار می‌شود که شعار آن «هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری» است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: باید این فرهنگ نوع‌دوستی در وجود همه ما و به ویژه دانش‌آموزان نهادینه شود که مسئولانه رفتار کنند تا همه با هم سال تحصیلی خوبی را بدون کمبود سپری کنند.

وی ادامه داد: این کمک‌های دانش‌آموزان جمع آوری و به خود دانش‌آموزان بازگردانده می‌شود تا مشکلات دانش‌آموزانی که توان لازم برای تامین مایحتاج تحصیلی خود را ندارند تامین شود.

کرمی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها جشن مهربانی و نوع‌دوستی است، افزود: اگر این جشن را در مدارس برگزار می‌کنیم صرفا یک مراسم نمادین نیست و بلکه یک صحنه از زندگی است و باید در وجود همه ما این سبک زندگی تقویت شود تا دانش‌آموزان از همین دوران کودکی با مفاهیم اخلاقی و نوع‌دوستی بیشتر آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: این جشن به یک سنت حسنه تبدیل شده است و امروز شاهد برگزاری این جشن در سراسر کشور هستیم و یک صحنه اخلاقی و ملی و حقوق شهروندی را به نمایش می‌گذاریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در این شرایط اقتصادی جامعه باید توجه بیشتری به دانش‌آموزان صورت گیرد تا سال بدون دغدغه و مشکلی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم و جامعه‌ای بسزیم که نسبت به هم مسئولانه عمل کنیم.

انتهای پیام/م

جشن عاطفه‌ها در ۸۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.