وزیر نفت گفت: نگران بحران آفرینی دشمنان نیستیم و سفر به عسلویه و پارس جنوبی برای ما سفری کاری و عادی به شمار می‌آید.

محسن پاک نژاد وزیر نفت اظهار کرد: در سفر به بوشهر با مشکلاتی که ممکن است همکاران داشته باشند آشنا شده و درصدد رفع آنها خواهیم بود.

وی افزود: سفر به عسلویه به منظور بازید از این منطقه و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکارانی که در سکوها فعالیت می‌کنند و نقش تعیین کننده‌ای در تامین گاز کشور دارند انجام می‌شود.

وزیر نفت یادآور شد: اگرچه از گذشته نکاتی مدنظر داشته‌ام و اقدام‌هایی برای رفع مشکلات انجام شده است، اما تمایل دارم که این موضوع را بطور مستقیم از زبان آنها شنیده تا چالش‌ها برطرف شود.

پاک نژاد تصریح کرد: می‌خواهم در این روزهای خاص قوت قلبی برای همکارانم بوده و در کنار آنها باشم.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه این سفر پس از بازدید از پروژه‌ها و گفت وگو با کارکنان عملیاتی برگزاری نشست‌های مشترک با مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای پارس جنوبی است.

پاک نژاد گفت: در این نشست راهکارهای مناسب برای شتاب‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها بررسی خواهد شد.

توجه به مسائل نیروی انسانی مورد اهتمام است

وزیر نفت خطاب به کارکنان مستقر روی سکوهای پارس جنوبی گفت: بدانید که بنده به‌عنوان فردی درد آشنا با صنعت نفت با دقت و حساسیت مسائل مربوط به نیروی انسانی به‌ویژه کارکنان مناطق عملیاتی و مستقر در سکوهای نفت و گاز را بررسی و رسیدگی می‌کنم.

وی افزود: چشم امید هم‌وطنان به کارکنان صنعت نفت دوخته شده است.

وزیر نفت یادآور شد: تولید ناخالص داخلی، تولید ثروت، تامین امنیت انرژی بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع کشور به دست کارکنان صنعت نفت رقم می‌خورد، از این رو کارکنان صنعت نفت باید به خودشان ببالند و افتخار کنند.

برچسب ها: پارس جنوبی ، وزیر نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.