مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خواستار هدایت تحصیلی، توازن بین رشته ای و ساماندهی نیروی انسانی برای سالتحصیلی جدید شد.

سالتحصیلی جدید در استان همدان همراه با ساماندهی نیروهای انسانی و توازن بین رشته های تحصیلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛فولادوند در جلسه ی روسای آموزش و پرورزش شهرستان ها، نواحی و مناطق استان گفت: در راستای عملیاتی نمودن برنامه های پروژه ی مهر باید به مباحث مهمی چون هدایت تحصیلی، توازن بین رشته ای و ساماندهی نیروی انسانی توجه جدی شود.


فولادوند با اشاره به اهمیت استقرار پایه ی دهم در سال تحصیلی آتی، تصریح کرد: زمینه سازی های قبلی برای این موضوع از اهمیت  زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر  "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"، گفت: نقش آموزش و پرورش در این زمینه توسعه ی فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.

وی در همین زمینه از شکل گیری کارگروه هایی در آموزش و پرورش استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این کارگروه ها دو موضوع تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی برای نسل جدید و مدیریت درست هزیته ها و درآمدها دنبال می شود.

 فولادوند با اشاره به اهمیت حسابداری تعهدی، گفت: تحقق این مهم در گرو اجرای برنامه های آموزشی و توجیه و تبیین درست آن برای مدیران است.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار