فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جهت تامین امنیت شهروندان سیستان و بلوچستانی طرح ویژه پلیس در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سردار حسین رحیمی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم که در سالن دکتر بهشتی دادگستری زاهدان برگزار شد افزود: پیشگیری از وقوع جرم یکی از بنیادی‌ترین برنامه‌های پلیس است که با هدف کشف جرم در بستر جامعه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در سال 93 میزان 66 درصد از جرایم کشف شده است که طی ده سال اخیر بی‌سابقه بوده است و با اقدامات انجام شده توسط این نهاد در سال 94 نیز 88 درصد از جرایم در استان کشف شد که نشان‌دهنده موفقیت پلیس در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد پلیس در استان مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرم است گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط ستاد نیروی انتظامی کشور نیروی انتظامی استان در بخش پیشگیری از جرایم به رتبه دوم کشوری دست یافته است.

وی به همکاری خوب مردم استان با پلیس اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیتهای مردمی در پیشگیری از جرایم استفاده شود تا در این راستا با همکاری مردم و همه نهادها، به امنیتی پایدار در استان دست یابیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار