معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 450 نفر از مردم مرزنشین میرجاوه همزمان با ماه مبارک رمضان از خدمات بهداشتی درمانی طرح مردم یاری مرزبانی استان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سرگرد مجید رسول زاده فرساد افزود: گروه های فرهنگی، بهداشتی و درمانی مرزبانی سیستان و بلوچستان در راستای خدمت رسانی به مرزنشینان خونگرم جنوب شرق کشور در ماه مبارک رمضان به ارائه خدمات به مردم بخش ریگ ملک میرجاوه پرداختند.

وی ادامه داد: پنج پزشک به همراه 16 بهیار خدمات بهداشتی درمانی نظیر دندانپزشکی، چشم پزشکی، تست فشارخون و قند، مشاوره روان شناختی خانوادگی و غیره را در این طرح یک روزه به مردم این بخش ارائه دادند که بسیار مورد توجه مردم محروم این منطقه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین اهدای بسته های فرهنگی و بهداشتی به مرزنشینان از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رضایت مرزنشینان و همکاری آنان نقش مهمی در تامین نظم و امنیت مرزهای آبی و خاکی دارد گفت: برقراری تعامل با سایر دستگاه ها و نهادها برای اجرای طرح مردم یاری و خدمت به مرزنشینان به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده مرزی استان یکی از راهبردهای مرزبانی است.

سرگرد رسول زاده فرساد اظهار داشت: سرمایه بزرگ و ماندگار کشور مشارکت و حضور مردم در کنار نیروهای نظامی و انتظامی است و درسایه همکاری مرزنشینان با مرزداران نظم و امنیتی پایدار حاصل می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار