رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکانات نیروی انتظامی استان نگران کننده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد امنیت را بستر حیات جامعه دانست و اظهار کرد: هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست و با مجاهدت در همه عرصه‌ها امنیت حاصل می‌شود.
 
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه در نظام برخی دستگاه‌ها تکالیفی در ایجاد امنیت دارند که نیروی انتظامی بهترین وظیفه را دارد.
 
وی با بیان اینکه حرمت لباس سبز نیروی انتظامی از سرباز تا سردار حفظ شود، گفت: گزارشات ارائه شده نشانگر عملکرد خوب نیروی انتظامی است، ضمن اینکه نیروی انتظامی استان با دستگاه قضایی نیز تعامل خوب و مطلوبی داشته است.
 
مسؤول ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد امکانات نیروی انتظامی استان در بخش ماشین آلات را نگران کننده خواند و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان مسئله‌دار در انتخابات بود اما جزو سه استان اول در ایجاد امنیت انتخابات بودیم.
 
مزارعی اضافه کرد: مدت چهار سال بود که یک تیم سارق مسلح در جنوب کشور ناامنی‌هایی را ایجاد کرده بود که نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد توانست این تیم را متلاشی کند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.