فرمانده سابق انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات نیروی انتظامی این استان رفع شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار غلام‌عباس غلام‌زاده صبح امروز در مراسم تودیع خود اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 14 کلانتری، 21 پاسگاه، 6 پاسگاه پلیس راه و 9 ایستگاه راهور است.
 
فرمانده سابق انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امنیت در استان به خوبی برقرار شده است، گفت: با اقدامات صورت گرفته کاهش 30 درصدی تخلفات کارکنان نیروی انتظامی در استان طی سال گذشته و 50 درصدی در سال جاری را شاهد هستیم.
 
وی افزود: در زمینه خدمتگزاری و کیفیت 110 از رتبه 28 به رتبه سوم کشور رسیدیم و در زمینه معیشتی پیگیری برای پردیس یاسوج و ارائه خدمات به همکارانمان پیگیری ساختمان ستاد فرماندهی شهر یاسوج را داشتیم.
 
غلام‌زاده تصریح کرد: در حوزه پیشگیری و برخورد با جرائم از سال 92 تاکنون به طور متوسط روند کاهش 19 درصد را داشتیم، همچنین در زمینه کنترل نزاع‌های دسته جمعی و فعالیت مستمر قرارگاه مبارزه با سرقت و کشف سرقت اقدامات خوبی صورت گرفت.
 
وی تصریح کرد: در خصوص مبارزه با مواد مخدر در سال 94 نسبت به سال 93 رکورد زدیم و باندهای متخلفی شناسایی شدند.
 
فرمانده سابق انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه پلیس راه و راهور کاهش تصادفات را داشتیم.
 
غلام‌زاده در بخش پایانی سخنان خود پراکندگی واحدهای انتظامی و فرسودگی ساختمان را از مشکلات نیروی انتظامی استان دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با کمبود خودرو مواجه است که باید فکری به حال این مشکل شود.
 
به گزارش فارس؛ در پایان این مراسم از زحمات سردار غلام‌عباس غلام‌زاده تقدیر و سرهنگ مهدی انصاری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان منصوب شد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.