يازدهمين دوره صعود قلم در شهرستان خلیل آباد کاشمربعد از ماه مبارك رمضان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: دراين مراسم وبلاگ نويسان حوزه طبيعت گردي و كوه نوردي در شهرستان خليل آباد گرد هم خواهند آمد.
حسين زارع صفت افزود: با توجه به ظرفيت هاي خليل آباد در حوزه ماموريت هاي سه گانه اين اداره كل، بايد فرهنگ گردشگري و گردشگري پذيري در اين شهرستان بيش از پيش افزايش يابد.

وي گفت: هم چنين با برنامه ريزي صحيح و اصولي بايد نشاط اجتماعي را ارتقاء داد و زمينه حضور و ورود گردشگران به اين شهرستان را بيش از پيش فرام كرد.

وي با اشاره به ظرفيت هاي شهرستان خليل آباد در حوزه هاي مختلف اظهار داشت: اين شهرستان داراي ظرفيت هاي فراواني در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري است كه بايد از اين ظرفيت ها به نحو مطلوب استفاده كرد.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: توجه به ظرفيت هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگری به طور حتم نتيجه بخش و مثمر ثمر خواهد بود.

حسين زارع صفت افزود: ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ارتباط مستيقي با اقتصاد مقاومتي دارد و توجه به سه حوزه ماموريتي اين اداره كل مي تواند در ايجاد اشتغال و همچنين درآمد زايي تاثير گذار باشد.

زارع صفت تاکید کرد: شهرستان خليل آباد داراي ظرفيت هاي بسيار فراواني است كه از اين ظرفيت هاي مي توان به نحو مطلوب استفاده كرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.