دومين جلسه ستاد ساماندهي نيروي کار در استان زنجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدير اشتغال و کارآفريني اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان در ابتداي جلسه گفت:در جلسه گذشته 8 مصوبه تصويب شد و اقداماتی هم براي اين مصوبات صورت گرفت.

مدير کل فنی و حرفه استان زنجان به فعاليت هاي فني وحرفه اي استان اشاره کرد و ازايجاد بانک اطلاعاتي براي کل مهارت آموختگان در فني و حرفه اي و دسترسي آسان به اين بانک اطلاعاتی برای کسانی که دنبال نيروی کار ماهر مطابق با نياز خود هستند خبر داد.

صيادی با اشاره به مشکلات حوزه مهارت آموزی و آموزش نيروی ماهر و عدم دقت صنايع و شرکت ها در سفارش نيروي کار و استفاده از بانک اطلاعاتی گفت:مهارت آموختگان انگيزه لازم را براي چگونگی ورود به بازار کار را ندارند و افراد فاقد مهارت وارد بازار کار می شوند بدون اينکه الويت مهارت آموزی مورد تأکيد قرار گيرد.

در ادامه نرگس مرادخانی از دانشگاه زنجان طرح پژوهشي خود را که براي سازمان فني و حرفه اي و به نياز سنجي مهارت بر اساس آمايش سرزمينی ،خدماتي و صنعتی و کشاورزی پرداخته بود ،ارائه داد.

در پايان مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان با تشکر از ارائه اين طرح گفت:هر برنامه ريزی نياز به مطالعه دارد و اين مطالعه و پژوهش با هزينه کم و براي پيش برد اهداف فني و حرفه اي مي تواند مورد استفاده قرار گيرد و اداره فنی و حرفه ای توانايی لازم را براي آموزش و مهارت آموزي را دارد که نياز به هماهنگي و کمک ساير ارگانها دارد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: جلسه ، ساماندهی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.