فرماندار شهرستان طارم گفت : ایجاد زیر ساخت های توسعه در حوزه فرهنگی و آموزشی و اجتماعی برای این شهرستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علی باقری در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود : بخش عظیمی از توسعه کشور و بسترهای توسعه بر دوش آموزش عالی قرار دارد و سهم دانشگاه آزاد اسلامی در این فرایند قابل توجه می باشد .
وی اضافه کرد :   راه اندازی مراکز دانشگاهی در شهرستان طارم سبب ارتقای بینش و نگرش فرهنگی و اجتماعی و همچنین توسعه همه جانبه منطقه خواهد شد .
باقری گفت : مردم شهرستان طارم استقبال خوبی از راه اندازی و توسعه مراکز دانشگاهی و فرهنگی دارند و مردم به نیکی سهمشان رابرای توسعه ادا کرده اند و از نهادها و سازمانهای مسئول انتظار میرود در روند توسعه شهرستان جدیت و همت بیشتری داشته باشند .
وی تصریح کرد : شهرستان طارم یکی از شهرها و مناطق مهم در عرصه تولید کشور است و این شهرستان حدود 45 هزار تن زیتون مرغوب تولید می کند و رتبه اول تولید این محصول را دارد .
وی ادامه داد : ایجاد زیر ساخت های توسعه در حوزه فرهنگی و آموزشی و اجتماعی برای شهرستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است .
رئیس شورای اداری شهرستان طارم گفت : در این شهرستان حدود 4 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند و به نسبت جمعیت از روند روبه رشدی برخوردار است .


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.