انتصاب مدیرکل دفتر بودجه و امور مجامع وزارت صنعت، معدن و تجارت وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی؛ محمد نوری امیری را به عنوان مدیرکل دفتر بودجه و امور مجامع وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نعمت‌زاده در متن حکم انتصاب صادر شده آورده است: نظر به تعهد، تجربه و بنابه پیشنهاد معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها به موجب این حکم به عنوان مدیرکل دفتر بودجه و امور مجامع وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرده است: انتظار دارم به لحاظ ضرورت جدی توجه به موضوع تجهیز و تخصیص منابع همچنین مدیریت مؤثر مجامع صاحبان سهام سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ارتقای اثربخشی حضور وزارتخانه در مجامع سایر شرکت‌ها شش مورد لازم را اجرا نمایید.

به گزارش شاتا نعمت‌زاده شش مورد یاد شده را اینطور بیان کرد: 

ـ ساماندهی، مدیریت و ارتقای نقش مجمع عمومی صاحبان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در هدایت و راهبری آنها در چارچوب قوانین بالادستی و آیین‌نامه مجامع و شوراها.
ـ تلاش شایسته برای تجویز و تخصیص منابع مورد نیاز صنعت، معدن و تجارت در ستاد، استان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بویژه در بخش تملک دارایی سرمایه‌ای.
ـ نظارت بر عملکرد اجرای بودجه در سطوح ستاد، استان، شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته و تابعه در مسیر چشم‌انداز و تحقق اهداف وزارتخانه
ـ استقرار سیستم نظارت بر اجرای بودجه در اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی سرمایه‌ای وزارتخانه، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه
ـ پیگیری جدی مراحل اجرای بودجه جاری، تملک دارایی سرمایه‌ای جهت تخصیص منظم و بهینه منظم 
ـ گردآوری گزارش مستمر عملکرد فرایند تخصیص جذب منابع

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موارد شش گانه بالا خواستار اعمال و با اصول و قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، ضمن رعایت قوانین و مقررات، برنامه‌ریزی، نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات راهگشا به ایفای وظایف بپردازید.

وی در ادامه از زحمات (رشید اصلانی) در دوران تصدی مسئولیت یاد شده تشکر نموده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنعت ، بودجه ، تجارت ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار