معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال ۷۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی در بیرجند خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت : پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

زمزم افزود : 70 اثر توسط ۵۳ هنرمند از استانهای خراسان جنوبی، رضوی، آذربایجان غربی، کرمانشاه،‌تهران به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری ارسال شد.

وی گفت: تمامی اطلاعات لازم و فرم های مورد نیاز برای ثبت نام جشنواره در سایت فرهنگ و ارشاد موجود بوده و علاقمندان پس از دریاف فرم های می توانند آنها را پر کرده و به صورت الکترونیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا بررسی شود.

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده برای جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی نباید در جشنواره دیگری ارائه شده باشد، افزود : آثار ارسالی در بخش نقاشیخط باید در ابعاد۱۰۰×۱۰۰ یا۷۰ ×۱۰۰ باشد.

زمزم با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای شرکت در پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی ۱۵ تیرماه است، یادآور شد: اعلام نتیجه اولیه انتخاب آثار ۲۵ تیرماه و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ۱۸ مردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.