بیرجند؛

تولد 3 نوزاد دراورژانس در کمتر از 24 ساعت

در کمتر از 24 ساعت توسط کارشناسان اورژانس 115 خراسان جنوبی 3 نوزاد متولد شدند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مدیر مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت : طی 24 ساعت گذشته سه مورد زایمان اورژانسی با موفقیت توسط کارشناسان اورژانس 115 خراسان جنوبی انجام شده است .

دکتر دلخروشان افزود : در اولین مورد روز گذشته درخواست کمک به مادر مارداری به مرکز پیام اورژانس 115 نهبندان اعلام و آمبولانس اورژانس 115 شوسف به یکی از روستاهای اطراف این شهر اعزام شد و مادر باردار 29 ساله پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی منتقل آمبولانس شد و در بین مسیر انتقال مراحل زایمان آغاز و زایمان با موفقیت توسط تکنسین های اورژانس انجام و نوزاد و مادر باردار با سلامتی کامل تحویل بیمارستان شهید آتشدست نهبندان شدند.

وی گفت : شب گذشته به دنبال  تماسی مبنی بر شروع دردهای زایمانی مادر باردار 36 ساله ای در یکی از روستاهای اطراف شهر شوسف ، آمبولانس اورژانس 115 این شهر به محل اعلام شده اعزام شد و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و در مسیر انتقال مراحل زایمان آغاز و زایمان با موفقیت در آمبولانس انجام و مادر و نوزاد دختر با وضعیت مناسب تحویل بیمارستان شهید آتشدست نهبندان شدند.
وی افزود : صبح امروز نیز درخواست کمک به مادر بارداری در یکی از روستاهای شهرستان قاین به مرکز پیام اورژانس شهرستان اعلام و بلافاصله آمبولانس اورژنس 115 اسفدن اعزام و پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین بیمار وحین انجام اقدامات پیش بیمارستانی جهت اعزام مراحل زایمان آغاز و زایمان با موفقیت توسط کارشناسان اورژانس در منزل بیمار انجام و مادر 25 ساله به همراه نوزاد پسر به بیمارستان شهداء قاین اعزام شدند.
دکتر دلخروشان اظهار کرد : از ابتدای سال جاری 17 زایمان اورژانسی موفق توسط کارشناسان اورژانس خراسان جنوبی انجام شده است .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.